torsdag 7. februar 2013

Enkel frokostwrap

Hadde planer om å spare restene fra igår til lunsj idag, men fristelsen ble for stor når jeg tittet inn i kjøleskapet i morgest. Var litt kald når jeg stod opp, så fikk lyst på noe varmt og mettende. Dette er også helt perfekt mat å ha med seg på jobb, pakk den inn og nytes. Like god kald som varm, men jeg synes det er godt å varme den i mikroen noen sekunder, så den får en liten lunk i seg.

Til wrapen trenger du:
2 egg
1-2 ss fløte
1 liten klype salt
Pepper

Knekk egg og tilsett fløte og øvrige ingredienser, pisk godt sammen og hell det i en varm stekepanne med meierismør. Dryss gjerne på pizzakrydder og gressløk. Når den er ferdigstekt, så har du den over på et fat.



Smør deretter et godt lag med piladelphia naturell på omeletten, kan være litt vrient om omeletten ikke er godt stekt. Legg et lag med kyllingsalat, rull sammen og nyt.


Tips:
Fyll: snøfrisk med dill, salatblad, paprika, agurk,purreløk/rødløk, einerøkt laks.
Fyll: salatblad, paprika,agurk, 2 skiver med skinke, 3-4 skiver hvitost.

2 kommentarer:

  1. Wow, det ser godt ut! Imponert! Dette skal jeg prøve. P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! det anbefales :) synes det er genial mat å ha med seg på jobb! Blir lunsjen min i morgen faktisk, er så godt!

      Slett

Gjerne legg igjen en kommentar om du vil, da blir jeg glad :)